I know I don’t know and maybe I’ll never know.



I Need To Be In Love


The hardest thing I've ever done is keep believing
There's someone in this crazy world for me
The way that people come and go through temporary lives
My chance could come and I might never know

這輩子最困難的事 就是我一直深信
終有一個人 在這瘋狂的世界上等著我
人們來來去去 生命旅途如此短暫
也許機會渺茫 也許我永遠都不會懂

I used to say 'No promises, let's keep it simple'
But freedom only helps you say goodbye
It took a while for me to learn that nothing comes for free
The price I paid is high enough for me

曾經我不要承諾 只要簡單的快樂
但自由 只會讓告別太過從容
花了點時間我才了解 凡事都有個代價
我付出的 我想已經夠昂貴了

I know I need to be in love
I know I've wasted too much time
I know I ask perfection of a quite imperfect world
And fool enough to think that's what I'll find

我知道 我渴望的是愛
我知道 我浪費了太多時間
我知道在這不太完美的世界中 我奢求完美
還笨到相信總有得到的一天

So here I am with pockets full of good intentions
But none of them will comfort me tonight
I'm wide awake at 4 a.m. without a friend in sight
I'm hanging on a hope but I'm all right

所以 我帶著滿腔的熱血與期待
雖然那並不能讓我擁抱著入眠
清晨四點 我醒著 眼前什麼人都沒有
懷抱最後一絲希望 我還可以承受

I know I need to be in love
I know I've wasted too much time
I know I ask perfection of a quite imperfect world
And fool enough to think that's what I'll find

我知道 我渴望的是愛
我知道 我浪費了太多時間
我知道在這不太完美的世界中 我奢求完美
還笨到相信總會有實現的一天


arrow
arrow
    全站熱搜

    cheerchou 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()