Cosmic

I wanted to write a song called "cosmic"
一直想 寫首歌 叫小宇宙
I wanted to get a view of the earth
一直想 把地球看個仔細
I wanted to be a lonesome cowboy
一直想 作個孤獨的牛仔
I wanted to love you 'til it hurt
一直想 愛到刻骨銘心
I wanted the right to misbehave
一直想 得到放肆的權利
To satiate my crave
讓渴望得以平息

I put these things aside for years
這麼多年 我卻都忽視了這些事情
Until laughter took the place of tears
任由笑聲掩蓋了淚水
It's like I was asleep, yet now I'm here, I'm here
就像我已沉睡多年 而事到如今 事到如今...

I wanted to take your place just sometimes
一直想 偶爾也能夠變成你
To know the things you know
去知道你所知道的一切
And why you did the things you do
了解你作決定的原因
To say "no" one time and believe it
學著說一次「不」 並且深深相信
Oh I wanted so much, but only needed you
喔我想要的太多了 需要的卻只有你
Wasn't it just my choice to make
這難道不是我所能決定的嗎
The bed in which I laid
最後 身邊的人是誰?

I put these things aside for years
這麼多年 我卻都忽視了這些事情
Until laughter took the place of tears
任由笑聲掩蓋了淚水
It's like I was asleep, yet now I'm here, I'm here
就像我已沉睡多年 而事到如今 事到如今...

I wanted to be able to talk without the interruption
一直想 能夠暢所欲言不被打斷
I wanted to sing exotic words
一直想 唱出心裡的慾望
I wanted to find a way to put an end to all of my destruction
一直想 這樣的崩潰總有結束的一天吧
Wanted to know what I was worth
想知道 我在你心中的份量
Wasn't it just my choice to make
這難道不是我所能決定的嗎
The bed in which I laid
最後 身邊的人是誰?

I put these things aside for years
這麼多年 我卻都忽視了這些事情
Until laughter took the place of tears
任由笑聲掩蓋了淚水
It's like I was asleep, yet now I'm here, I'm here, I'm here
就像我已沉睡多年 而事到如今 事到如今 事到如今...
(It's cosmic)
這就是 小宇宙



arrow
arrow
    全站熱搜

    cheerchou 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()